Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27
  1. #1
    Member
    Supersize is offline

    Posts
    65

    Picture thread for cool things your bot does

    Because we need one!
    nice-carp.jpg

    Edit: That is a MP14, not 4. I don't know why the picture is so small, so its a little difficult to see

  2. #2
    Senior Member
    wastedbro is offline

    Posts
    527
    12 clients. ujelly?



    Hey look! I make up half of YPP's online population on any given weekday!
    Skype - wastedbro

  3. #3
    VIP Member
    Dj-Redemption is offline

    Posts
    311
    so how do you sf or rumble all of them? you dont get kicked for losing instantly? btw buypoes rigging bot?

  4. #4
    Senior Member
    wastedbro is offline

    Posts
    527
    Quote Originally Posted by Dj-Redemption View Post
    so how do you sf or rumble all of them? you dont get kicked for losing instantly? btw buypoes rigging bot?
    Botting cades. And yes.
    Skype - wastedbro

  5. #5
    Senior Member
    Superman is offline

    Posts
    364
    Quote Originally Posted by wastedbro View Post
    Botting cades. And yes.
    Damn, how much do you make per cade on average?

  6. #6
    Senior Member
    wastedbro is offline

    Posts
    527
    Quote Originally Posted by Superman View Post
    Damn, how much do you make per cade on average?
    Well I mainly participated in two cades this weekend. Made over 600k. This. Weekend is the first time I tried multiclienting.
    Skype - wastedbro

  7. #7
    Banned
    Rage is offline

    Posts
    1,133
    Quote Originally Posted by wastedbro View Post
    12 clients. ujelly?



    Hey look! I make up half of YPP's online population on any given weekday!
    Hahah thats fucking legit i want :3

  8. #8
    Banned
    Her0 is offline

    Posts
    833
    Yeah, how much is BuyPoe's rigging bot, I think I might grab myself one.

  9. #9
    Administrator
    Face is offline

    Posts
    2,119
    Not gonna stop any of you from buying, but I will suggest you don't. The updates aren't always good. as Dave said himself, it can take up to a week to fix the rigging bot. Which is pretty balls considering the bot will break on each ypp update.

    But meh, you guys do what you guys want with your money xD

  10. #10
    Banned
    Her0 is offline

    Posts
    833
    Well I could use 600k. Hows the progress going for another bot release? For any bot at all, I'm getting bot hungry :3

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •